Struktura článku
1. Videa jsou atraktivní a zaujmou pozornost diváků
Oproti klasickým bannerům (ty už se okoukaly) jsou videa velkým lákadlem. Vývojem a přechodem z PC na mobilní zařízení hledají uživatelé rychlou, vtipnou a zároveň stručnou informaci.
2. Videa mohou předat informace rychleji a efektivněji než jiné formáty
Ať už sbíráte informace v číslech, zvukem, zrakem nebo pocitem, video všechny tyto parametry splňuje. Mluvíme o komunikačních typech podle kterých se většina populace rozhoduje v nákupních procesech.
3. Videa mohou vyvolat silnější emoce a větší zapamatovatelnost než text nebo obrázky
Výkonnostní i brandové kampaně. Je to jedno. Video je zkrátka zapamatovatelné a uživatel mu věnuje mnohem větší pozornost. Díky tomu se pak daná videa mohou šířit i virálně.
4. Videa mohou být sdíleny na sociálních sítích a šířit se virálně
Virální dosah je pro mnohé takřka nedosažitelný. Pokud s videi vytvoříte smysluplnou, legrační a hlavně funkční strategii, může se vám podařit vystřelit na velmi zajímavá čísla. To platí prakticky pro všechny sociální sítě.
5. Videa mohou pomoci vylepšit SEO (optimalizaci pro vyhledávače)
Je to další krok, jak si naklonit vyhledávače. Tvoříte obsah, který je autentický a uživatelé ho chtějí. Doba strávená na vašem webu nebo sociálních sítích se rapidně prodlužuje a rating vyhledávačů roste také.
6. Videa mohou vytvořit pouto s publikem a zlepšit značku
Shrnutí bodů výše. Videa vám pomohou mnohem lépe pracovat s komunitou. Důkazem je toho TikTok a několik povedených účtů známých tvůrců, které dosahují statisícových čísel zhlédnutí.
7. Videa mohou pomoci generovat prodej a zvyšovat konverze
A to poslední, za nás nejdůležitější! PRODEJ! Díky videím dokážete z vašich kampaní vymačkat maximum. To samé platí i o e-shopy, kde při doplnění videa u výrobku roste jeho konverzní poměr nákupu.